Nämen hej

Jag börjar varje blogg på samma sätt:
"jag har ju helt glömt bort att jag har en blogg!" och "nu var det ett halvår sedan jag skrev, ber om ursäkt!" osv osv

Har nu bestämt mig för att jag inte ska skriva ett sådant inlägg mer. Jag kommer ju faktiskt ihåg att jag har en blogg.
eller?


Hej hopp, berget har en spetsig topp!

Lägenhet. Uppsala. Vänner. Plugg. Lite fest. Badring. Minttu. Rent a wreck. Förkylning. Bananflugor. Spindelnät. BUF. Hårband. Kaffe. Snus. Hög musik. iPhone. Wordfeud.
Det förgyller livet det (minus förkylning).
BB och Kaffe ska på fest i höghus nr5. Jag sitter kvar i soffan. För dåligt, jag vet. Men på lör är det FEST säger Kaffe. Jag säger "okej.." och tittar på mina Elks. Fina flaskor det där, men väldigt tunga. Måste tömma innehållet på lör :/
04 med Elk, här är ekot



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0