Mihi

Höhö
Trevligt att jag har så många läsare (2). Hmm.. Kanske ska uppdatera lite nu också så jag får 3 läsare/ dag kanske..?
Njaaa
Hihi. Idag bjöd Minttu och Kaffe på Frank till middag. Det smakade nam nam. Till det serverades kantarellsås och råstekt potatis. Ja, vi kan laga mat. Tro't eller ej. Gordon Ramsay skulle nog vara nöjd.
Jag tog mig en älg efter middagen. Nu sitter jag och minttu i soffan och Draget sitter i puffen. Hon känner sig nog naked, rädd och exposed skulle jag tro.
Vi ser på något riktigt bra program på tv4. Amerikansk serie. Det är ett konstigt fenomen som alltid uppträder i alla amerikanska CSI-liknande serier. Vad kan det vara? Jo, de professionella komissarierna fyller ALLTID i varandras meningar. Helst vartannat ord säger de. Och är de 10 stycken som fyller i åt varandra blir det ännu bättre. Budskapet de försöker leverera kommer tydligare fram liksom. Plus att de måste vara extra smarta för att kunna läsa varandra tankar.
Jag undrar däremot varför de inte kan göra samma sak på "Cops" ? Vore skithäftigt. Men jag kan förstå om de vill ha en egen prägel på det hela. Typ:
"Get on the ground! Right NOW!" Och så lyser de med sin ficklampa mot den misstänkte trots att kl är 12 på dagen och solen står som högst.
Det är också rätt så underhållande faktiskt.
MEn vad surrar jag i. Minttu vill ha dramatik, här sker ingen.
Kom ihåg: Kärleken ramlar inte på trädet, utan den gödslas
Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0