Tusdag

Jag har hakat upp mig på bokstaven U. Den är så bra. Vad vore utan utan u? det skulle ju bara var tan. Fast tan finns i matematikens värld så det är ju inte så dåligt ändå.
Nåväl. Idag är det tisdag. Har skrivit på seminariet idag. jorå satt...
Var förresten hemma hos Maräja förut och scannade lite. Eller scankade som vi kallar det. Jag och Maräja säger så alltså. En mal satte sig på fönstret och ville åt ljuset från Marias lampa. Vi tyckte det var ganska roligt så vi flyttade runt lampan så att malen flög runt utanför fönstret tills den var i ljuset. Då flyttade vi lampan igen. Och skrattade. Sedan insåg vi hur knäppa vi var som mobbade en mal. Stackarn..
Papperna vi scannade in blev rosa iaf och döptes till robinsjulkalender (?) om jag inte minns helt fel.
Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Maria

Hahahaha. Vi låter ganska störda när du berättar det på det här sättet. Det är ju ganska fel. Eller?

2011-11-09 @ 00:14:10
URL: http://mariatranvik.blogg.se/
Postat av: Norrland

Det är för att jag är en kass berättare Maria! Vi är definitivt inte störda!

2011-11-09 @ 09:02:30
Postat av: Norrland

Det är för att jag är en kass berättare Maria! Vi är definitivt inte störda!

2011-11-09 @ 09:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0