Lurdag

Jahapp, kul att jag missade att blogga igår då. 111111 var ju det som inträffade igår. Och det var väldigt intressant och spännande. Eller?

Well well, vilken jävla mördarvecka det här har varit. Plugg i stora hugg dygnet runt. Och det värsta är att det inte är över på lååååååååånga vägar. Har fortfarande 3 mattetentor som ska göras imorn, GIS, förberedelse inför seminariet, Seminarium och sedan tentamen. Det positiva är att vi skickade in våra inlämningsuppgifter för Geofysiken igår. Enligt deras svar som de lade ut idag så ser det ut som att vi lyckats plocka ihop några poäng inför tentan. Det känns skön..T!
Ja, jag bloggar för att jag måste ju få ett avbräck i allt plugg. Hua, fan vad tärt det här är. Helt slut.
Och gud vad jag klagar. Oj oj oj
Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0