Tentaplugg i stora hugg..

..sker imorn ist. Känns perfekt att börja 3 dagar innan domedagen

Fick goda nyheter idag vad gäller sjukhuset i ume. Eller, bättre nyheter.
De börjar sakta men säkert väcka upp henne nu och hon hostade även till idag så det är positivt!
Det finns antagligen ingen jag inte känner som läser min blogg så ni all vet nog vad det handlar om.
Skön..t at b-rudar pimpsen är back in town! Saknade måste jag säga
Men jag längtar också efter mina fina andra som är utspridda till hö och vä. Snart samlas vi alla igen!

Idag åt jag Grandiosa till middag. Fick mig att tänka på när jag och Fanny gjorde vår lilla tripp till Åre från Trondheim och sedan tillbaka dagen efter. Vad fick vi med oss hem? Billys såklart. Han sviker oss aldrig

Hahaha, fina minnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0