Påsklov!

Det härliga påsklovet är här! Hoppas vädret fortsätter även i norr. SMHI utlovar bra väder hela veckan. Skulle inte vara fy skam om det stämmer!
Idag har jag kört ett konditionspass med lite benövningar som avslutning.
Vad har hänt med mig?!
- Vet inte. Något bra iaf.



Undra om jag drar till svallet idag eller imorn? Hmm.... Jag vill inte lämna Uppsala.
Snart ska jag på apoteket! Jag måste köpa medicin så jag kan vara ute. Verkar som om att jag har blivit drabbad av en rejäl pollenallergi i år. Kan det bero på att jag har flyttat söderut måntro? Fler blommande träd här nere = värre för mig.
Hemma blommar inte granen eller tallen direkt

HeJ hOpP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0