Idag har allt gått bra!

Jajemen!
Skulle åka på apoteket och vad händer? Jag hör ett välbekant ljud...mycket välbekant ljud. Ett pysande ljud. "phhhheeeeewwwwww"
Så lät det. Det ljudet talade om att det var dags att lämna in cykeln på lagning igen. Senast jag var där var ju bara i måndags. Härligt när det går lång tid mellan varven.
Så, 120 spänn får jag lägga ut på tis. Men då har vi fått lön. Dock blir det 120 kr mindre att handla sprit för. Typ, en drink och en öl går jag miste om. Eller 3 snusdosor för den delen.
Förjävligt.

Men jag vann 50 kr på triss iaf! Har inte köpt en trisslott på länge och tyckte det var dags idag. 25kr plus, inte illa
Eller ja, det blir ju forfarande 95 kr back om man tänker på cykeln. en drink eller drygt 2 dosor back.
Fortfarande inte bra, men känns lite bättre
mm, jag älskar cyklar

Kommentarer
Postat av: Maria

Tur att dagen slutade bra iallafall ! Vinare på Upplands, det var ganska värt, visst? Hoppas Norrland är kalas nu, hälsa från Småland !

2011-04-17 @ 21:23:21
URL: http://mariatranvik.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0