Holmer - 2000 är hemma

Undra just om jag uppdaterar min blogg bara för att jag inte vill ta itu med plugget?
Måste vara så
Men det är ganska skönt att uttrycka sig i text också.
Borde egentligen ta och införskaffa mig en dagbok, precis som Maria har gjort.
Men jag har åtminstone varit lite duktig idag och suttit på skolan i 2h. Produktivt värre
Idag är det torsdag. Det är dessutom en bra torsdag. En mycket bra torsdag för att uttrycka mig korrekt.
The girls are back in town!
Ska bli jävligt gneiss att få se dem igen och höra om Estland. Nämnvärt är att det bara finns fula människor där i öst
Hoppas att naturen bjöd på något vackert som kompensation.
Nu drar jag till fucking Kristin för att höra en massa skvaller.
Tjing

Kommentarer
Postat av: Maria

Du ahr börjat blogga igen ! Totally awesome, jag ska följa den här bloggen som en ankunge följer sin mamma över vägen ! (hoppas den inte blir påkörd.) Det fanns bara fula människor i Estland, men det är okej, för vi var där och vägde upp. Så nu klarar dom sig i ett år eller så. Skaffa dig en dagbok, det är ganska bra faktiskt. Även om man tycker det är jobbigt att skriva ibland så är det ju skoj sen. PÖSS PÖSS

2011-04-10 @ 10:22:53
URL: http://mariatranvik.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0