Suss, Ann

Jag märker att jag har läsare trots att jag aldrig bloggar. Jag tackar för visat intresse och ber om ursäkt för mitt inte alltför stora intresse för bloggen. Men nu ska jag skriva ett nytt inlägg så ni får nåt fräscht att titta på!

Hej!

De senaste veckorna har jag jobbat. Jag började med att jobba på IN.gallerian som jag så väl känner till. Min arbetskollega hette Ann och var i sina bästa år. Ann, som är 55+ och 150 kg+, har ett väldigt svagt intresse för sitt jobb. Inställningen till livet är också sisådär. Hon gick mest och klagade på allt och lite därtill. Den bästa dagen med henne var då hon blev sjukskriven. Då fick jag jobba med Sussie ist. Sussie är väldigt trevlig, men verkar tillhöra arten "snigel". Men vem är jag och tro att jag är bra? Det är jag inte kan jag lova. Det sade Ann till mig att jag inte var.

När jag väl jobbat färdigt drog jag till min mormor och morfar i Munkbysjön. Otroligt skönt att vara där måste jag säga. Första dagen var jag, mormor och Birgitta (mormors "sis") till skogen och plockade kantareller. Vi hittade massor! På kvällen gjorde vi iordning kantarellmackor. De är smaskens det!

Dagen efter det åkte jag och Biggan till mörttjärn för att fiska. Jag fick napp 3 ggr, men lyckades tyvärr inte dra upp nån regnbåge. Heller nappade inte mörten, men tur var väl det. Vi var ute några timmar i det sköna vädret och hade det trevligt iaf.

Tyvärr blev min visit kortare än väntat. Jag fick ett samtal från chefen som undrade om jag kunde jobba veckan ut, 8 h om dagen. Det kunde jag naturligtvis inte tacka nej till, så jag for hem och började redan nästa dag. Hade äran att få jobba med Jannicke, som för övrigt var bland de bästa jag jobbat med.  Jag
 kan prata på om mitt jobb, men det vill ni nog inte att jag gör något mera. Därför lämnar vi det ämnet

På tal om ämne, jag sitter och pluggar matte nu. Tjohej, vilken tjej!

Imorn är det fest. Gud vad kul...

....Det ska bli jättekul! :D

Hörs


 


Kommentarer
Postat av: P

Hurrudu, Hon kan inte ha varit den allra bästa iaf!

2009-09-12 @ 11:48:29
URL: http://pawolajn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det vet vi båda vem den personen är! ;)

2009-09-12 @ 13:28:34
URL: http://atmeramat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0