19 på nytt

Hola mis amigos!

Här i nuet sitter jag med datorn i mitt knä, träningskläder, uppsvälld mage och illaluktande hår. När man adderar alltsammans förstår ni nog i vilket skick jag befinner mig i just nu. Just precis. Bakis.

Igår var jag iväg på Selånger IP för att se Frida o  Marie spela match. De vann matchen mot Njurunda med hela 3-1, varav ett av målen gjordes av Marie. En riktig stänkare i krysset var det. Därefter åkte vi hem till Charlotta och åt Fajitas, vilket var delikat. Efterrätten bestod av tårta och en massa presenter! Då kan man fråga sig: Varför presenter? Och svaret är: jag har fyllt år. Min födelsedag är i juni dock, men jag har inte varit så angelägen om att bli uppvaktad. Jag är inte ett så stort fan av det, men jag gillar överraskningar och detta var utan tvekan en överraskning! Det var kvällens bästa, tack tjejer :)

Vi åkte senare till en förfest inne i stan, där vi blev mottagna av en Daniel Jansson (namn?) m.fl. En riktigt trevlig förfest I must say. Därefter bar det av mot Svenssons och vidare till stads. När alltsammans hade stängt drog jag vidare till Donken, där Ebba jobbar. Jag köpte en cheese och fick en milkshake på köpet. Tack så mycket för det Ebba! :)

När det nästan var dags för tuppen att gala for jag, Charlotta och Frida till Totta och sov. Kl 12.30 denna eftermiddag vaknade vi och drog till Frasses. Riktig GI mat har de där.

För övrigt, en riktigt trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0