Nalle...

...Puh, nu har jag avverkat ett träningspass. Jag har kommit igång med lite löpning nu, men bara väldigt lite. Knäet håller inte för så stor belastning än, så det är bättre att jag smyger mig fram sakta men säkert.

Idag har jag varit ledig. Det har varit väldigt skönt och jag har faktiskt tagit mig tiden att sitta ute i det fina vädret. Är det inte konstigt att det är varmare nu på hösten, än vad det var under GF t. ex? Förstår mig inte riktigt på klimatet här i norr...

Resterande dagar denna vecka kommer att bestå av jobb från 7-16. Pengar rullar in som de ska

Nu lägger jag in en bild jag knäppt från stugan så ni får något fint att titta på



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0