2 jobb!

Men hallå!

Idag har jag jobbat 8h på patrullen. Det gick asbra och faktiskt jobbade vi 8h denna gång. Jag kommer jobba så fram tills fre.

På tal om jobb, jag har ett nytt jobb! :D TJOHO!

igår kväll pratade jag med pattis som frågade om jag kunde, tillsammans med henne, jobba på hagaskolan som fotbollstränare varje onsdag morgon. Jag blev mer än lycklig och sa genast ja! Vi kommer alltså att jobba tillsammans och träna högstadieelever i fotboll och vi får lägga upp planeringen väldigt fritt. Anställningen är fram till jul och har man tur kanske man får vikariera som idrottslärare någon gång. Thanks Pattis!

Ville också meddela att jag har anmält mig till högskoleprovet den 24e okt. Ambitiöst värre..

Nä, nu ska jag äta och sedan träna/plugga

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0