Yoga med Ting Tong

Tänkte först börja med att kritisera alla bloggare som uppdaterar varannan timme: Har ni inget liv? Det kan knappast ha hänt så revolutionerade saker på en timma!  Jag har inget liv, men jag skriver ju inte så ofta heller..

Nog med utdömning!

Lördagen hos kringen var ganska avslagen i partystämning, men värdinnan själv var på topp! Många presenter fick hon tillgodo och jag tycker personligen att våra var bäst! (trosor, glas och ett bakfylle-kit). Kvällen blev ganska tidig då jag skulle spela match tidigt på söndag morgon.

Söndag vaknade jag av väckaren och snoozade faktiskt inte längre än 18 min, dvs 06. 48. Hurra för det framsteget!  Matchen som gick av stapeln klockan nio vann vi med 2-0 mot Timrå. Jag kan säga att jag har nog aldrig varit så trött efter 30 minuters spel, men o andra sidan gick det bra den tid jag spelade.
     Resten av söndagen ägnades åt bilkörning, läxor och Wipeout.

Idag hade jag först tentamen i IMT och sedan i Historia. Jag är icke nöjd med någon av dem, med det är jag iofs aldrig. Fast jag tycker allt går som ett turtlehead nu. 
    Jag kom hem och tog det lite lugnt för att sedan äta middag, till följd av att åka till YOGA-studion. Jag och mamma var där och hon är lite mera rutinerad än mig så hon visste i princip hur det hela gick till. Tur för mig var att det var ett helt nytt pass med nya övningar så jag kände mig inte längre som en flodhäst bland de fina stoen.
    Yoga var en rolig grej som jag gärna gör fler gånger. Man blir maximalt avslappnad men det är samtidigt väldigt jobbigt. Jag höll på att få ett skrattanfall när de började säga en massa konstiga saker som "mamamahfhsjalalaljullifrulli". Hahahaha, tur jag inte fick det för då hade jag nog blivit utslängd!

Btw så kommer Yoga tydligen från Indien och det ska tydligen vara väldigt bra för den sexuella lusten.

Inte undra på att det finns nästan 1 miljard indier?

yogafaktor 20 och båda benen över huvudet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0