What's wrong with the music?

Ja, vad är det för feeel pååå daagens muuusiiik? Idag massproduceras allt och det låter förjävla illa! Det kanske är jag som är konstig men det är ytterst få (nästan obefintligt) rappare som är bra. Såhär låter deras musik:

" DUNKA, DUNKA, Yo this, yo that, I hate you cuz you're a brat,  DUNKA, DUNKA, BOM-BOM, BLING-BLING, TSSS, MJAU, OINK, YEAH..." 

inge vidare tycker jag iaf. Fick denna uppenbarelse imorse när jag åkte till jobbet och lyssande på brorsans brända skiva. Bara dunka-musik, tills den sista låten där Ronny James Dio sjöng låten "Rainbow in the dark"

Tacka vet jag de gamla goda rockarna och gammal musik! Finns inge bättre!

psst!
Kolla in gammelmannen rocka här!

http://www.youtube.com/watch?v=LmSt1oEIshE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0