Vila

Ja, söndagar brukar man ju vila och ta igen sig, men jag har ju nåt fel för jag jobbade ju idag. Men nu sitter jag vid dator (kanske är uppenbart) och tar det lugnt. Skönt det.

Igår hade vi match mot sfk som sagt och vi vann faktiskt! :D:D:D:D Pattis gjorde vårat enda mål, men vi hade några fler chanser att trycka in både en och två bollar till. Skönt att vi kom upp i den standarden som vi vet att vi är kapabla till, dock kan vi ännu bättre! 
     Jag tyckte matchen var rättvis om man ser till vinsten. Sfk hade ett skott på mål som visserligen tog i ribban, men mer hade de inte i anfall. Jag tror de underskattade oss nå djävulskt och det kan man väl inte göra oavsett vilket lag man möter?!
     Själv fick jag spela högerback och tyckte det gick helt ok. Har inte spelat där på flera år, men det kommer väl bli bättre bara jag får spela in mig lite.
     Tycker dock att det är tråkigt med folk som står och försöker psyka en från läktaren. Dessutom är det psyknigar från min gamla klubb då jag spelat i sfk tidigare. Men mest patetiskt är när vuxna människor står och skriker kommentarer och psykningar som tom. dom i min ålder aldrig skulle stå och skrika. Snacka om tragiska människor det måste vara!!!

Men men, nog om dom. När vi spelat färdigt drog vi på O'learys och käkade samt bowlade. Det var jättetrevligt att hela laget var med och gjorde något tillsammans utanför planen. Nästa gång vi träffas ärdet lagfest har vi sagt! Vi har även ett preliminärt datum för det! :)

Nu ska jag ta det lugnt och tugga på en tuggpinne.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Benny

riktigt bra timat att ta in snön igen!

2009-03-23 @ 22:57:01
URL: http://smultronponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0