Slut i kropp och... knopp!

Hoho ja ja, nu är jag slut kan jag tala om! Jag har svettat ett pass kl 8.00 imorse och sedan nu ikväll kl 19.00. Det innebär att jag har fått 2h och 45 min träning idag och så mycket har jag inte tränat på en hel månad. Det är  kanske ganska förståeligt att jag är trött nu..

  Idag har jag införskaffat kläder till lördag när kringen fyller år! :D Haha, det var jag, totte och friday som gick på stada för att hitta en varsin outfit. Jag var den enda som hittade det jag skulle ha, vilket va den fulaste utstyrseln av alla. Jag kommer att skämmas tror jag, såvida Ebba och jag inte är fula tillsammans :)

Nä, nu orkar jag icke skriva mera!

passionsfrukt i sirap


Kommentarer
Postat av: Benny

vi ska va fula tillsammans! men jag har ickepickenicke hittat några kläder:(

2009-03-11 @ 21:57:25
URL: http://smultronponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0