Skolan har startat

Så idag var en sån där dag man brar ville ligga kvar i sängen och hellre göra en bäverkoja, än att kliva upp. Det berodde naturligtvis på att idag började skolan. Lagomt peppad klev jag trots allt upp och gjorde mig iordning för att åka till den fördömda platsen här i Sundsvall.. Som om det inte kunde bli värre så hade vi även Elsie idag. Jag tror hon har sportlov fortfarande - och för alltid! Hon kommer aldrig att lyckas med någon klass någonsin.

    Ja ja, det som var bra med skolan var att man kunde träffa lite folk igen och snacka skit, men mera var det inte. Är så less på de där lektionssalarna så jag kan spy, precis som jag gjorde efter maxmålet i höstas. Inte bra med andra ord.

Nej, jag lider inte av PMS för tillfället, jag vill bara att skolan ska sluta pronto så man kan spela fotboll, vara med vännerna och ha grillfester tillsammans!  YEAH!

Grillad majskolv, mm

Kommentarer
Postat av: Benke

Frida gillade inte maten. Säkert inte majskolv heller.

Lätt att det där bli vi, vi kan försörja oss på att sätta oss på karlar. Och vi kan ha på oss sovsäckar som kroppstrumpor. Grymme!

2009-03-09 @ 22:54:34
URL: http://smultronponny.blogg.se/
Postat av: totte

mmmm jag älskar grillat dreglar

2009-03-09 @ 22:54:45
Postat av: sjödda

haha, jag läste " försörja oss på att sätta på karlar!" haha, men ja, båda låter ju väldigt bra i mina öron!



2009-03-09 @ 23:13:46
URL: http://atmeramat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0