Det går bra nu..

..kompis det går bra nu! Ikväll är det Petter på stadshuset för er som inte visste. Jag och Totta kommer att hänga där, för vi är såååå cooolaaa! Först ska jag äta middag hos mormor och morfar (det blir tupp, kuckelikuuu...*!) och sedan fotboll. Vet inte vart den ska ses riktigt, men det var prat om att vi skulle se den hos kimpa, får se om det blir hos honom eller inte då. Annars hittar vi ett annat place att vara på.
     Petter komma bli awesome! Men det blir lugnt igen för jag har match imorn kl 14.00. Mats har verkligen sett till att man inte kan supa skallen av sig en enda helg.... BLÄ!

Just ja! Igår skulle jag träna på norrporten och hade väntat på träningen hela eftermiddagen, men när jag väl kom dit möttes jag av Pillan som sade "DEN ÄR INSTÄLLD" 
   GAAAAAH! Hade jag suttit och väntat på skitträningen på en fredag kväll och när jag väl kommer dit har vi ingen? Det sög getballe..
    Istället åkte jag hem och gick på gymmet för jag kan inte bara hoppa över en träning när jag väl är inställd på att träna. Det resulterade i att jag idag har grisont i stjärten för jag körde ben. Bra jobbat!

Nu ska jag kolla vidare på utbildningar. Man ska ju söka snart och eftersom jag vill bli astronaut så bör jag nog söka snart.

Hejdaa

Kommentarer
Postat av: v to the p to icky to the ollard

Det kommer bli hur grymt som helst, ja mats lyckas verkligen att förstöra din alkis framtid :( Hemskt elakt av han! Men vi får peppa upp oss med sockerdricka och chips! :)

2009-03-28 @ 11:46:58
Postat av: S J Ö D D A I D I N K L A S S

Ja jag sóm skulle sluta på navet, attans!! Haha, sockerdricka it is ;)

2009-03-29 @ 18:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0