Darkwing Duck, faran i natten

Har börjat med uppdatering varannan dag, tycker det är för ofta ändå. Kanske borde ändra min inställning till mitt bloggande!

Igår gick jag i skolan och jag kommer inte på något vettigt att säga om det så därför lämnar jag den punkten.
   
     På kvällen hade jag löpträning i Bergsåker. Jag fick ta bussen då mamma fortfarande jobbade, men inte är bussen ett problem för mig inte....Eller? Jag hoppade av vid skolan i BErgsåker och visaren stod då på 17.52. Vår träning började inte förrän kl 18.00 så jag var ju till och med tidig.
    När jag nästan är framme vid skolan är det något som säger mig att jag är på fel plats. Det stod mycket bilar där så det var mycket folk på plats, men jag kände att jag var helt fel ute. Kl var nu 17.56 och jag ringer min tränare Mats (inte Ebba) som säger att vi ska vara samlas vid omklädningsrummen på IP. Iofs är det inte så jättelångt ifrån men jag blir så förbannad på mig själv att jag aldrig kan lyssna på vad som sägs. Jag tog väskan på ryggen och sprang som om jag hade eld i baken och kom ner till samlingen 6 min senare. Jag kom alltså sent och vi drog iväg nästan på en gång.
     Fan att man är så tjockskallig och att man aldrig kan lyssna! Jag borde raka av mig håret så jag hör något  nån gång!

   Träningen bestod av 5-6 km runt Bersåker, en Sjödda som flåsade som en stövare, samt 10x3 intervall-löpningar. Jobbigt pass, men skönt efteråt.

NU sitter jag och väntar av tiden. Jga har nämligen match mot Sund IF, våra rivaler (ett riktigt derby) som går av stapeln kl 23.00. Riktigt bra tid! Kommer springa lika snabbt och placera mig lika säkert som darkwing duck. Jag ska göra mål!

IMT, IMT, IMT   (integrerad mental träning)

Frida och Totta kommer även och kollar, ska bli kul! :)



Flax flax
iväg mot Westhagen

Kommentarer
Postat av: totta

jag såg matchen, och du var gryyym!:) Fasiken att ni förlora bara:( Jag fick damp på linjedomaren. vilken jävla loser! :O

2009-03-19 @ 10:41:42
Postat av: Sophia!!!!

hihi tackar, men jag hann inte riktigt spela in mig kände jag själv :P Ja han va en katasrtof, men den största katastrofen var att vi förlorade! :( inte bra det

2009-03-19 @ 16:06:10
Postat av: Friday

vi ville döda den lill pojken! sära på hans skinkor och stoppa upp flaggan hans!! :@ men du va grym:D:D

2009-03-19 @ 19:50:58
Postat av: sjödda

Haha, synd ni inte gjorde det! Hade varit bättre så för honom och för oss! :D

2009-03-19 @ 23:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0