Back to business

OK! Jag vet att min uppdatering har varit som snön är på min blogg - katastrof! Däremot har jag nu gett min blogg ett nytt försök och även en ny look. Ska försöka ändra på den lite mera innan jag blir nöjd..

Med tanke på min frånvaro så har det också skett en massa saker. Jag har bland annat åkt på två kristusfyllor, tagit studenten, blivit bankrutt för att sedan komma på fötter igen, sparkat boll mm. Ja, listan kan faktiskt göras lång denna gång, men det tänker jag icke göra! Jag brukar nämligen få en kraftig skrivkramp efter endast ett fåtal rader...

Nåväl, snart  är det midsommar och det ska firas med bullar och bånge! Ska bli fläskigt skoj!

På återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0