leverpastej

Nu är jag i stugelugan med Totte, Håkke, Marre, Majje o Tamme. Det är sweet! Vi sitter o spelar jewelquest och har nyss sett mamma mia. Den var fetto bra!

Igår var Jag hemma hos Totte och vi såg på film då också. Vi såg ZOOOLAAAANDEEEEEEEER!

Who am I?

Men innan dess såg vi på el orfanato. Det är en spansk film som är sjukt bra, men väldigt läskig. Inget för sånna som inte heter kurage i mellan namn. På svenska heter den "barnhemmet". Grisbra! Nöff nöff...

Snart ska vi äta. YEAH! det ska bli sweet.

Puss på er alla fans, Love ya'll!

<3<3<3<3<3

hmm... eller?

Kommentarer
Postat av: Hansel

Merman,merman! Nu är jag inne på din blogg på mobileo,Hehe:) din snöflingor,din snöflingor, ser jättekonstig ut Hehe:) fan Shit bro' lite coolt inlägg förresten!

2009-02-28 @ 23:35:33
URL: http://smultronponny.blogg.se/
Postat av: Can't turn left!

yeah! Gillar ocskå inlägget, ett av mina bästa!

Åh, vill också ha en mobil där jag kan se blogg och konstiga snöflingor. Men man kan ju inte få allt här i livet! :)

2009-03-02 @ 18:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0