fil 'n' sophie

Ja men vad har jag gjooort idag dååå?

Svar: Varit i skolan och ägt på matte, för att sedan gå på filosofin och prata om sanningar som är relativa. JO här är man djup minsann! Efter det blev det lunch där vi träffade på Charlie, som imorgon skulle klä ut sig till något på N. Jag ska inte säga vad hon ska bli, eftersom så många läser min blogg.

Har dock ett förslag Ebba, du kan klä ut dig till en näsduk eller ett nötskal?! Eller kanske till och med en namibier? 

efter vi ätit mak@roniconcArn(e) så begav vi oss till idrottshallen där vi utövade hemliga saker som har med studenten att göra. Inte för att skryta, men fan alltså... Jag blir helt fylld av glädje vad bra vi är!

Efter en enorm ansträngning gick jag o charlotta ut o väntade på taxin som var sååå seeeg! Sedan drog jag på hb o köpte en festis tillsammans med Ebba, för att sedan traska vidare till staden i mina mån-skor som jag fått av Neil himself.  

Tog bussen hem där jag träffade på Joanna som vanligt och vi surrade på om studenten o balen i högsta hugg. Som tur var så kunde alla på bussen ta del av vår konversation, då vi inte pratade tyst. Jag tror tom. att den gamla damen med vaxproppar i öronen som satt längst bak hörde allt. 

Förresten skulle hon också gå på bal. Hon pratade om någon Andy som kavaljér så jag antog att det är denna kille:

I want that one

Nu ska jag plugga "fil 'n' sophie" och sedan ska jag äta ost. 

jöken!


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

I want that one

2009-02-19 @ 19:52:07
Postat av: Anonym

I fell

2009-02-19 @ 22:47:07
Postat av: Anonym

haha nötskal:)

2009-02-19 @ 22:48:34
URL: http://smultronponny.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha :D

2009-02-19 @ 22:59:21
Postat av: missnöjd läsare

mycket dålig uppdatering!

2009-02-23 @ 18:19:30
Postat av: missnöjd läsare

mycket dålig uppdatering!

2009-02-23 @ 18:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0