48 sockerbitar hos tandläkaren

Tjofis!

Idag vaknade jag med tuppen och kände mig ganska seg med den dryga förkylning som spökar i kroppen. Jag gjorde mig iordning och tog sedan bussen till tandis, där jag fått tid till 19års kontroll. Jag gillar inte tandläkare eftersom jag råkat ut för ett X antal misshandlingar i munnen av absolut inga anledningar. Droppen var dock den gången röntgenmaskinen lossnade och gjorde ett fint avtryck i ansiktet på mig! Sedan dess har jag ansett tandläkare vara lika snälla som Hannibal L.

Men jag övervann min rädsla och tog med mig snoret till FTV. Där träffade jag Musse som också skulle bestraffas. Inte visste jag att han fyllde 19 år i år! Men å andra sidan känner jag honom inte så himla bra...

Fick också reda på att Coca-Cola innehåller 48 sockerbitar på 1.5 liter! inte undra på att jag inte gillar Cola! Bläää för det!

Kan ju också meddela att jag inte hade några hål, precis som vanligt. Sweet.

Hejja, hejja, hejja Sjödda!

Nu blir det plugg av Sartre och sedan ska jag väl lira på guran.

HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0