Sollef(e)teå

Igår följde jag med laget mitt till Sollefteå. Där åkte vi på stryk. Mycket tråkigt måste jag säga med tanke på att matchen började jävligt bra. De tog dock vara på de individuella misstag som vi gjorde. Nästa match är mot Östersund, HEJA!

Idag har jag gått på prommis, eftersom det är det enda jag kan göra träningsmässigt. Om jag inte går kommer jag istället att rulla nedför bosvedjebacken. Därför väljer jag att hålla igång lite iaf.

Jag har även tvättat idag som har tagit hela dagen! Mitt värsta, men jag känner mig väldigt duktig. Jag har även tagit Golfen och storhandlat på CG:s. Ikväll ska jag även jobba på Selånger där den förbannade marknaden håller rum varje år. Den här dagen har jag inkasserat 3 guldstjärnor!

Här är lite bilder sedan igår




Beas superben





Ser ut som om Fanny har gjort nåt lömskt här tycker jag?!


åker iväg till fjortismarknaden där jag hör hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0