Knäsvag för U2

Nu är det tungt. Ungefär lika tungt som Hjalle och Heavy. Ja, jag har råkat skada mig. Mitt knä har gått i lås och benet kan bara hållas i ett och samma läge. Det är faktiskt inte så himla bra och nu kan jag inte spela fotboll. Kan ha något med minisken att göra, men de vet inte så bra. Ska till vårdcentralen imorn eller fredag för att få ett bättre utlåtande.

Men men, life goes on! Jag är fortfarande densamma, förutom att jag haltar mig fram som halta-lotta herself. Höhö. Det blir nog bättre snart.

Jag träffade på en gubbe som förgyllde min dag denna onsdag! Han och jag hoppade båda på kryckor och så kom han hoppandes fram till mog och frågade " Får man bjuda upp till invalid-dansen?" HAHAHA, jag höll på att dö av skratt! Synd att han inte var yngre för då hade jag minsann tagit hans nummer!

 Göteborg, tillsammans med Emilia. Vårat huvudsyfte med resan var att vi skulle se på U2. Vi festade även på ganska bra och bilderna på facebook säger att det stämmer. YEAH

Vi hade iaf sjukt kul på resan och jag skulle gärna vilja åka tillbaka snart igen. Vore fett nice alltså. Jag skulle mer än gärna bo i Göteborg!

Och för er som undrade: U2 gjorde så att jag började gråta! Ja, det är inte vanligt att jag blir så rörd, men det de bjöd på var helt sagolikt. Mitt bästa



Nigning på ett ben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0