Kan skratt döda?

Man säger att "ett skratt förlänger livet" , men är det verkligen sant? Jag har det senaste dygnet skrattat så tårar runnit och magen gjort ont. Jag tror det är farligt att skratta så mycket. Ja, jag tror faktiskt att man kan dö av skrattelibaktus bakterien vid för mycket skratt.

Man varför har jag skrattat så mycket? Jo det kan jag säga lära läsare beror på endast en orsak: yearbookyourself heter det. Jag skrattar till och med när jag hör det. Åh fy tusan, jag måste sluta skratta! Kommer inte ihåg när jag skrattade såhär mycket vid nyktert tillstånd. Hahahaha

Jag har ju en humor som kan skilja sig från andras, men jag tror inte att jag är ensam om att tycka dessa bilder är sinnessjukt roliga!





Emilia and me, just married





oh ah, we're here!



Idag har jag jobbat förresten. Sweet.

Tar fram grammofonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0