It's a beautiful day

... NOT! Världens värsta väder om jag får säga mitt. Under uppehållet passade jag på att gå en promenad, som faktiskt var väldigt skönt. Nu sitter jag o pluggar lite teori. Det går betydligt bättre än väntat. Tjoho!

Igår var det lika tråkigt att jobba som det är att se Ernst på TVn. Ja, jag är glad att jag fick stå tillsammans med Amanda så att jag slapp att stå själv. Hade dött  då jag. 
     Det var kallt som attan också, men det hade jag förutsett redan innan så jag hade laddat upp med vantar, halsduk och mössa. Det gjorde susen mot kylan det.

Nä hörrni, nu ska jag stryka lite kläder innan jag ska gå upp o köra på gymmet. Det är vad jag gör min sista lediga dag!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0