To much!

Hola bola sola!

Idag händer det mycket! Jo, det är faktiskt sant att det händer mycket i mitt inte allt för intressanta liv! Jag gillar att planera saker så här nedan ska jag skriva vad som händer idag:

1. Skriva klart och skicka in filosofin innan lunch. PUH!
2. åka och handla målarfärg till lillsyrran
3. Handla mat på bangkok city av TIng Tong.
4. Åka upp till Marinas och äta den
5. Jobba lite hos mamma
6. Gå hem
7. Packa klart det sista i min väska till stugan
8. Dra till totta? ( Vet ej tiden!)
9. Täna?? Hoppas den är inställd! Annars får jag ringa till morfar och be att han skjutsar och hämtar mig hos totti.
10. get ready!
11. FEST!

Ja just!
Måste ladda kameran!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0