Munkan

Ja just nu befinner jag mig i stugan och tar igen mig lite efter diverse skolarbeten, jobb, träning och fest. Det är underbart!

    studentfesten i torsdags var kung! Först var vi hos David, där även Larsa, Jens, Fanny och Malin befann sig. Vi tokdrack, käka lite chirre, hade allsång med Jens spelandes på en gitarr med 5 strängar plus glidmedelskrig! (Det sistnämnda kan jag förklara lite bättre om någon vill veta...) Men det var jävligt skoj!

Vet ej klockslaget då detta skedde, men någongång vid tolv skulle jag tippa på drog vi till Oscar. Där spottade vi på en killes jacka som stod framför oss och han märkte nada! HAHA!! han sade "det gäller att använda hjärnan" Stackars pojk...
     Inne på oscars togs det vimmelbilder och jag hamnade på några av dem tror jag. Därefter hände lite grejjer och när jag gick hem hade jag ett godishalsband på huvudet. Oj oj oj....

Hoppas du mår bättre nu totta! :)

Nä, nu ska vi grilla, ciao

Kommentarer
Postat av: totta

haha aa man har återhämtat sig nu ialf ;)

2009-04-13 @ 11:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0